İletişim Kanalları

Kocaeli Sanayi Odası; üyelerinin tüm öneri ve şikayetlerini değerlendirmek ve çözmek için tüm iletişim kanallarını kullanabilme imkanı sağlıyor.

KSO tarafından şikayet ve öneri alma yolları;

  • Öneri/şikayet kutuları,
  • Ücretsiz telefon hattı (0850 455 0262),
  • Telefon (0262 315 80 60) ve fax (0262 321 90 70),
  • E-mail (musteri@kosano.org.tr),
  • Web sayfasındaki öneri-şikayet paneli,
  • Sosyal medya,
  • Yüz yüze görüşmeler,
  • Müşteri ziyaretleri raporları,
  • Müşteri toplantıları (Meslek Komitesi, Meclis, Yönetim Kurulu, Sektör Top., vb),
  • Etkinlik sonrasında yapılan değerlendirme anket sonuçları,
  • İç ve dış müşteri ile toplum memnuniyeti ölçme anket sonuçları, olarak belirlenmiştir.