Kocaeli Sanayi Odası; üyelerinin tüm öneri ve şikayetlerini değerlendirmek ve çözmek için tüm iletişim kanallarını kullanabilme imkanı sağlıyor.
KSO tarafından şikayet ve öneri alma yolları;
- Öneri/şikayet kutuları,
- Ücretsiz telefon hattı (0850 455 0262),
- Telefon (0262 315 80 60) ve fax (0262 321 90 70),
- E-mail (musteri@kosano.org.tr),
- Web sayfasındaki öneri-şikayet paneli,
- Sosyal medya,
- Yüz yüze görüşmeler,
- Müşteri ziyaretleri raporları,
- Müşteri toplantıları (Meslek Komitesi, Meclis, Yönetim Kurulu, Sektör Top., vb),
- Etkinlik sonrasında yapılan değerlendirme anket sonuçları,
- İç ve dış müşteri ile toplum memnuniyeti ölçme anket sonuçları, olarak belirlenmiştir.