KSO Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Politikası

Kocaeli Sanayi Odası olarak;

  • müşteri şikayetlerini şeffaf, objektif, adil, hesap verilebilir ve gizlilikle ele alarak en kısa sürede değerlendirmeyi, çözmeyi ve geri bildirimini yapmayı,
  • her şikayeti çözümleyerek müşteri memnuniyetini sağlamayı ve sürdürmeyi, zarara uğrayan müşterinin zararını telafi etmeyi,
  • müşteri şikayetlerinin çözümlenmesindeki tüm prensiplerin personelimizce benimsenmesini,
  • müşterilerimizin bize ulaşabilecekleri ücretsiz bir iletişim yolu sağlamayı,
  • hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmeyi ve proaktif yaklaşımla tekrarlanmadan önlemeyi ve
  • yasal yükümlülüklere ve standartlara uymayı, taahhüt ediyoruz.